COMPOSICIÓ DE L'EQUIP.

 

Anna Isabel Llopis Llueca

Mestra de l’escola pública. He passat per tots els nivells educatius: infantil, primària, secundària i batxillerat. Buscant resposta a múltiples preguntes vaig estudiar Ciències de l’Educació. Compromesa amb la formació permanent, la innovació pedagògica, l’escola inclusiva i la Mediació escolar... Assumisc càrrecs directius des d’on fer participar els diferents sectors del món escolar. Però on més gaudeisc és a l’aula amb l’alumnat.

 

Carlos Carrera Til

Mestre en l’ensenyament públic. Vaig conèixer l’escola rural com a mestre únic de la localitat, a Osca (Aragó). M’ha agradat la formació continuada i la innovació educativa, impulsar l’ensenyament en valencià, la dramatització amb l’alumnat, el foment lector i alhora dedicar uns anys a la gestió de centres, però ser tutor m’ha semblat un privilegi. M’entretinc fent el programa de ràdio local «Cuinem educació».

 

Carmen Salas Ribes

Mestra de primària implicada en la formació continuada. He participat en grups de treball, equips directius, i coordinat projectes dins dels centres. Vull destacar la meua satisfacció en la labor tutorial realitzada reforçant el vincle escola-família. Gaudisc fent animació lectora i teatre.


Irene Lado Montserrat

He treballat com a professora a l´EOI, en antics centres de FP, IES i actualment treballe a una Escola d'Adults. He impartit classe també a l´estranger a Tomball High School (Houston, USA), a una escola profesional a Anantapur (Índia) amb una ONG i a Nanchang (Xina) a una academia per a xiquets. He fet molts cursos de formació pedagógica, he impartit alguna que altra jornada formativa, he fet i col.laborat  en creació de material didàctic, i com a persona creativa i hiperactiva que soc escric de vegades i també pinte i …crec que puc “pintar” molt. 

 

José María Plaza Lafuente

Ha treballat a l’escola i a l’institut quasi la mateixa quantitat d’anys. Llicenciat en Filologia, en Història i en Filosofia. Ha sigut professor a Suïssa dels fills dels emigrants espanyols; allí vaig ser director d’una Agrupació de Llengua i Cultura Espanyoles. Compromès amb la participació de l’alumnat en tots els aspectes de la vida dels centres i convençut que una bona relació personal amb aquests millora molt el rendiment.

 

Júlia Villaescusa Blanca

Sempre a l’escola! He fet un passeig per infantil, primària, pedagogia terapèutica i formació professional per a acabar en la gestió de centre. Coordinadora de projectes sobre inclusió, coeducació, foment lector i educació mediambiental, alguns publicats. Entossudida que la formació col·lectiva i continuada de la comunitat educativa és essecial per l’escola pública i a seguir escrivint amb llapis i goma.

 

M. José Roig Fabra

Comencí com a mestra d’infantil i primària fins a arribar a professora de secundària i batxillerat, passant per centres rurals, urbans, de rehabilitació de menors... a la Comunitat Valenciana i a l’estranger: Anglaterra, Andorra i Irlanda. Sempre he rebut o impartit formació permanent a les escoles d’estiu, CEFIRE, universitat o qualsevol lloc que m’ajudara a créixer com a ensenyant per a poder gaudir i ajudar a l’alumnat al llarg del temps.


Pepe Castells Gómez 


Regina Bañuls Royo

Mestra de primària. Al llarg de la meua tasca docent he treballat en educació infantil, primària i ESO, exercint la tasca de tutora. He sigut secretària, cap d’estudis i directora. He participat en activitats i projectes relacionats amb el món de l’educació. Contínuament he estat formant-me en cursos del CEFIRE, universitat, Conselleria, sindicats, etc. En el camp de la solidaritat i la cooperació soc sòcia i voluntària de l’ONGD Escoles Solidàries, membre de la Junta i responsable de la vocalia de formació.

 

Enric Ramiro Roca (coordinador)

Temps era temps quan comencí en infantil i primària, per a passar a escola d’adults, centres de professorat, institut i universitat, però sempre lligat a la renovació pedagògica. He fet classe de ciències socials, llengua i literatura, i matemàtiques, però les meues aficions són la divulgació científica a través de la física i la matemàgia, tot des de la didàctica. Em sorprenc cada dia, i crec en els reis... mags. I m’agrada la llima.

 

.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada